فارس/ ستاره برزیلی خط دفاع چلسی، محرومیت آبی‌پوشان از ‌های جدید را فرصتی مطلوب می‌بیند.
تیم فوتبال چلسی طبق تصمیم فیفا از حضور در دو پنجره نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی محروم است.
این تیم در نهایت تابستان آینده می‌تواند همانند سایر باشگاه‌ها در زمینه بازیکن فعالیت کند.
این محرومیت‌، ‌نگرانی‌های در ارتباط با تیم استمفوردبریجی ایجاد کرده است. به خصوص که باشگاه قدیمی حتی ستاره شماره یک خود یعنی «ادن ازارد » را به رئال مادرید داده است.
با این حال چهره‌های هستند که نگران نیستند و حتی اظهار خوش‌بینی هم می‌کنند.
یکی از این نفرات،‌‌ «داوید لوییز»‌مدافع برزیلی و باسابقه تیم است.
چهره‌ای که در دو مقطع 2011 تا 2014 و 2016 تا حال، عضو آبی‌پوشان استمفوردبریج بوده و «صفر تا صد» باشگاهش را به خوبی می‌شناسد.
وی در گفت‌وگویی با اسکای‌ عنوان کرد چلسی با اتکا به مهره های تحت قراردادش و همینطور استعدادهای موجود،‌قادر است خوب نتیجه‌ بگیرد.
مدافع برزیلی عنوان کرد:برخلاف برخی که نگران هستند،‌من چلسی را تیمی خوشبخت می‌بینم.چون استعداد‌های بسیار زیادی داریم.بازیکنان جوانی که فوق‌العاده هستند.تک تک این نفرات کیفیت بالایی دارند که می‌تواند برای باشگاه مهم باشد.
وی ادامه داد:البته ما قدیمی‌ها باید به طور کامل به انجام وظایف خود بپردازیم.خود من باید به عنوان بازیکنی با تجربه به طور دقیق کارکنم که از این طریق به آنها کمک کنم خودی نشان دهند.
مدافع 32 ساله تصریح کرد:بی‌شک تیم در آستانه چالشی بسیار مهم است.اما همه ما باور داریم می‌توانیم تیم را بالا بکشیم.
چلسی در فصل گذشته با کسب 72 امتیاز بعد از منچسترسیتی(98 امتیاز) و لیورپول(97 امتیاز) تحت هدایت مائوریتسیو ساری(سرمربی کنونی یوونتوس) در رده سوم جدول لیگ برتر جای گرفت.


سایت هواداران چلسی چلسی ,امتیاز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جدیدترین مقالات در تمامی حوزه ها را در وبلاگ ما بخوانید مطب دندانپزشک اریا آموزش نصب دوربین مدار بسته آنلاین ملونیا ژنراتور ۱۳۶۰KVA تیپ موتور PI734B سورنا موزیک سایت اختصاصی تعبیر خواب اینجا یک من پیچیده